PharmaBenefit
Produktová řada

Maxpharma servis je Dobrý anděl ...

... a prostřednictvím nadace DOBRÝ ANDĚL podporujeme, rodiny s dětmi, které se vlivem závažné nemoci dostaly do finanční tísně. Přidejte se k nám a….

Nakupujte levněji!

23.01.2017
Kontaktujte naše obchodní manažery, kteří s vámi dojednají příznivé podmínky pro nákup produktů za velmi výhodné ceny. Kontakt pro Čechy: Marek….

Nové produkty a dental balíčky

22.07.2015
Inovovali jsme některé balíčky v kategorii Prevence, imunita a Dental. Prohlédněte si je..

OBCHODNÍ PODMÍNKY

A. Úvodní ustanovení

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě pharmabenefit.cz, který provozuje společnost Maxpharma servis s.r.o. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího (provozovatel) a kupujícího (zákazník).

B. Objednávka a uzavření kupní smlouvy

Veškeré objednávky podané prostřednictvím internetového obchodu pharmabenefit.cz jsou závazné. Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, jakož i reklamačním řádem a že s nimi souhlasí.

Objednávka je návrhem kupní smlouvy. Kupní smlouva vzniká v okamžiku potvrzení objednávky prodávajícím.

Nabízený produkt, jeho cena a odhadovaná skladová dostupnost je v platnosti do doby potvrzení objednávky.

Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých formulářem předepsaných údajů a náležitostí.

Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v registračním formuláři.

Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího okamžikem úplného zaplacení kupní ceny.

Vyplněním registračního formuláře, či závazné objednávky v rámci internetového obchodu pharmabenefit.cz, kupující dává prodávajícímu souhlas k shromažďování a archivování osobních údajů o kupujícím a o jeho nákupech.

C. Reklamace

Případné reklamace budou vyřízeny v souladu s reklamačním řádem internetového obchodu pharmabenefit.cz a právním řádem platným v ČR.

ního řádu na adrese reklamace@maxpharma.cz.

Zboží lze reklamovat pouze v původním obalu. V jiném případě nemusí být reklamace uznána. Dopravce neručí za špatně zabalené zásilky. Výrobce obvykle neuznává záruku u zboží poškozeného při přepravě, i když se závada projevila před transportem.

D. Odstoupení od kupní smlouvy (vrácení zboží)

Kupující má podle platných zákonných ustanovení občanského zákoníku a zákona na ochranu spotřebitele, právo odstoupit od smlouvy uzavřené prostřednictvím internetového obchodu do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování v původním obalu poslat zpět v uvedené lhůtě (určující je datum doručení zpět prodejci). Po obdržení vráceného zboží, prodávající obratem kupujícímu vrátí zpět částku odpovídající kupní ceně předem dohodnutým způsobem, nejpozději ve lhůtě 30 dnů.

Kupující nemůže odstoupit v režimu tohoto odstavce od kupní smlouvy na:

  • poskytování služeb, jestliže s jejich plněním bylo s jeho souhlasem započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění
  • dodávku zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli dodavatele
  • dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zestárnutí
  • na zboží vykazující mechanickou či jinou závadu a zboží použité. Takové zboží se řeší v souladu s odstavcem Reklamace.

E. Poštovné a balné

Přepravní společnost PPL doručuje zboží obvykle do 24 hodin po celé ČR. Zboží Vám bude doručeno následující pracovní den po potvrzení objednávky. Potvrzení Vám přijde na email ihned, jak budou všechny položky z Vaší objednávky skladem. Zboží na další den zasíláme každý pracovní den v případě, že objednávka je přijata do 18:00.

PPL rozváží zboží až do váhy 30 kg, ve všední dny od 8.00 do 18.00. Pokud vás řidič nezastihne při prvním pokusu o doručení, zanechá v poštovní schránce oznámení a doručí vám zásilku následující pracovní den. Výhodou služeb PPL je telefonát ohledně domluvy o doručení, případně SMS, kterou vám řidič předem oznámí předpokládaný termín doručení.

U řidiče PPL můžete zaplatit v hotovosti i kartou, pokud v objednávce zvolíte platbu při převzetí zboží.

Poštovné a balné 120,- Kč

Při objednávce nad 1 000,- Kč je doprava na místo určení ZDARMA.

Večerní doručení bez příplatku v rozmezí 17.00-21.00 je k dispozici pro vybraná města více informací najdete na stránkách PPL.

F. Způsob platby

1. Hotově

Při přebírání zboží od řidiče společnosti PPL – zboží hradíte v hotovosti řidiči dopravní společnosti. Při platbě v hotovosti si prosím připravte potřebný obnos, urychlíte tím předání zásilky.

2. Platební kartou

Kartou je možno platit přímo u řidiče PPL.

G. Závěrečná ustanovení

Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího, v den odeslání elektronické objednávky kupujícím a jsou platné a závazné výlučně fyzické osoby a vztahy řídící se občanským zákoníkem. Na vztahy s podnikateli se tyto podmínky nevztahují, neboť tyto se řídí ustanovením § 409 a násl. obchodního zákoníku.

Odesláním elektronické objednávky kupující bez výhrad přijímá veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, jakož i v tento den platnou cenu objednaného zboží, včetně přepravného či poštovného uvedenou na stránkách internetového obchodu pharmabenefit.cz, nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak. Odeslanou objednávkou je kupující neodvolatelně vázán.

Zavolejte nám, rádi Vám poradíme.

+420 577 644 745

Zavolejte nám, rádi Vám poradíme.

Použijte náš kontatní formulář a napište nám.

napište nám

Použijte náš kontatní formulář a napište nám.

Máte záje o zasílání novinek ?

novinky emailem

Máte zájem o zasílání novinek ?

Realizace: ImperialMedia s.r.o. 2015